Nie jesteś zalogowany na forum.
Szemierka - Miecze, sztylety, noże, ostrza, szpady, samurajskie miecze, sejmitary i tak dalej, to właśnie daje nam ta zdolność. Mianowicie szermierka to wyszkolenie w władaniu tego typu bronią, posługiwanie się nią podczas pojedynków i starć przeciwko swoim wrogą. Miecze to broń wojowników, a zwłaszcza Rycerzy, którzy chronią swojego Króla przed zagrożeniami na dworze królewskim. Mówi się, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka, jednak miecz to jego przedłużenie dłoni, która jest mu, teoretycznie, bardziej bliska, a na pewno bardziej fizycznie bliska. Zdolność umożliwia nie tylko władaniem tą bronią podczas walki, daje też dostęp podczas "zakupu" odpowiedniego miecz, który chcielibyśmy posiąść dla siebie, który umożliwi nam pokonanie swoich wrogów, wymarzoną do tego bronią. Szermierka umożliwia władanie jedynie jednym mieczem.
Doświadczenie: 250
Wymagania: Brak
Mana: Darmowa
Fechtunek - Drugi poziom wyszkolenia w władaniu mieczami, ostrzami, sztyletami. Trudny do osiągnięcia etap władania mieczami, jedynie dla tych którzy ciężko trenowali podczas swoich podróży. Fechtunek to już poziom mistrzowski w władaniu tego typu orężem. Udostępnia też bardziej ekskluzywne egzemplarze oręża w sklepach. Fechtunek umożliwia władanie dwoma mieczami jednocześnie.
Doświadczenie: 1000
Wymagania: Szermierka
Mana: Darmowa
Topornictwo - Topory, siekiery, toporki, większe topory i siekiery. Zdolność topornictwa umożliwia władanie tego typu orężem. Zwykle Orkowie lub dzikie plemiona barbarzyńców czy tubylców posługują się tą brutalną bronią, gdyż zdawane przez nią obrażenia są obrzydliwie barbarzyńskie. Kaci używają także tego typu oręża podczas publicznych egzekucji, więc ludności cywilnej kojarzy się właśnie ona z nimi. Topornictwo daje także dostęp podczas zakupów do tego typu broni, bez tej zdolności nie zakupimy wymarzonej siekiery do obcinania głów. Topornictwo umożliwa władanie jednym toporem.
Doświadczenie: 250
Wymagania: Brak
Mana: Darmowa
Mistrz Toporu - Drugi poziom wyszkolenia w władaniu toporami, siekierami. Mistrzem toporów zostaje tylko ten, który nigdy nie rozstaje się z swoją bronią, zawsze używa jej podczas walki, pojedynków, jest jego ulubioną bronią, a nawet kochanką lub ciepłem podczas zimnych nocy. Zdolność ta udostępnia także w sklepach bardziej wyrafinowane sztuki tego typu broni. Mistrz Toporu umożliwia władanie dwoma toporami jednocześnie.
Doświadczenie: 1000
Wymagania: Topornictwo
Mana: Darmowa
Włócznictwo - Włócznie, lance, dzidy, laski, kije, kopie, halabardy, naginaty, wszystko co zbudowane jest z kijka i szpiczastego ostrza na końcu lub po obu stronach, w tym także trójzęby, które są nawiasem ulubioną bronią większości Syren i Nagów. Władanie włóczniami to jak władanie "ciałem" większym lub równym długością do siebie, jest to dla nich proste, a dla tych którzy nie znają tej zdolnośći, może wydawać się trudne. Włócznictwo także daje dostęp podczas zakupów do wyboru tego typu broni.
Doświadczenie: 250
Wymagania: Brak
Mana: Darmowa
Mistrz Włóczni -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Łucznictwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Kusznictwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Strzlectwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Mistrz Łuku -
Doświadczenie:
Wymagania: Łucznictwo
Mana:
Mistrz Kuszy -
Doświadczenie:
Wymagania: Kusznictwo
Mana:
Mistrz Strzelectwa -
Doświadczenie:
Wymagania: Strzelectwo
Mana:
Pięściarstwo -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Sztuka Walki
Doświadczenie:
Wymagania: Pięściarstwo
Mana:
Pancernictwo -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Lepsze pancerze -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Tarczownictwo -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Lepsze parowanie tarczami -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Młotarstwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Mistrz Młotów
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Płatnerstwo -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Zbrojmistrzostwo -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Alchemia -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Zielarstwo -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Pismo
- Ludzkie (podstawowe, ogólne)
- Elfickie
- Olbrzymów
- Orków
- Syren
- Wampirów
- Necrophis
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Mowa
- Ludzka (podstawowa, ogólna)
- Elficka
- Olbrzymów
- Orków
- Syren
- Wampirów
- Necrophis
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Katografia i terrenoznastwo-
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Tropienie -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Pozyskiwanie runa zwierzęcego -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Bezszelestne kroki
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Inżynieria
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Zastawianie pulapek
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Medycyna
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Miotanie
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Mistrz Miotania
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Farmerstwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Krawiectwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Wyostrzony wzrok
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Wyostrzony słuch
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Akrobatyka
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Wspinaczka górska
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Gotowanie
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Górnictwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Jubilerstwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Etyka
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Finanse
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Charyzmatyczność
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Perswazja
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Sztuka szpiegowania
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Łamanie zamków i łamigłówek
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Kradzież -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Większy udźwig -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Muskularność -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Kondycja
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Wytrzymałość
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Mądrość
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Zwinność
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Silna wola
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Talent maginczy
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Wiedza tajemna
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Powiększone pokłady many
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Odporność na trucizny
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Precyzyjne trafienia - Celne trafienia.
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Zielarstwo - Hodowanie ziół.
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Sztuka miłości -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Mocarz -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Pływanie -
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Wędkarstwo
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Korzystanie z Manokrilów - Wiedza jak używać manokrilów, kryształów many.
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Talent Runiczny - Znajomość, tworzenie, korzystanie z magicznych run.
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Korzystanie z talizmanów - Wiedza jak używać magicznych talizmanów.
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Korzystanie z Artefaktów - Wiedza jak wyzwolić magię zaklętą w artefaktach.
Doświadczenie:
Wymagania:
Mana:
Offline
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 547.16 kB (Maksimum: 616.63 kB) ]