Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
UWAGA! Nauka magii jest zarezerwowana jedynie dla tych posiadających zdolność talent magiczny, brak tej zdolności uniemożliwia poznawanie jakichkolwiek zaklęć z drzew magii.
Gałąź Czarnej Magii - Nekromancja
Ożywienie zwłok
Wymagania:
Doświadczenie: 50
Mana: 1% + 0,5% na każdy kolejny post.
Ożywienie szkieletu:
Wymagania
Doświadczenie: 50
Mana: 2,5% + 0,5% na każdy kolejny post.
Przyzwanie szkieletu wojownika
Wymagania:
Doświadczenie: 150
Mana: 5% + 0,5% na każdy kolejny post.
Przyzwanie ożywieńca
Wymagania:
Doświadczenie: 80
Mana: 2,5% + 0,5% na każdy kolejny post.
Głodna Szarańcza - Wypuszczenie przed siebie żarłocznej szarańczy, która zżera wszystko co żywe na swojej drodze, prędkość pożywienia się szarańczy jest powolna, jednak jest w stanie wciągu kilkunastu minut pożreć całą roślinność na niewielkim obszarze lub zjeść ciało dorosłego człowieka. Szarańcza wydaje z siebie typowe dla owadów odgłosy, jest to nieprzyjemny dźwięk, który może wprawić słabszego mentalnie przeciwnika w panikę. Szarańcza jest pod władzą rzucającego pięć postów od postu, w którym ją przyzwał. Słabością szarańczy jest ogień, który łatwo spali te niewielkich rozmiarów plugawe owady z świata nieumarłych, które żerują tam całą wieczność i jeszcze dłużej.
Wymagania: Brak
Doświadczenie: 500
Mana: 5% + 1% na każdy kolejny post.
Spaczony płomień - W dłoni pojawia się jaskrawozielony płomień, który rzucany jest w kierunku przeciwnika. Płomień błyskawicznie się powiększa po rzuceniu w niewielką falę zielonego ognia, który trawi, podpala wszystko na swojej drodze w swoich płomieniach. Spaczony ogień, bo tak go zwą Nekromanci i Ci, którzy mieli z nim styczność, nie jest zwykłym ogniem, jest to płomień z świata nieumarłych, który nie gaśnie za pomocą wody, wiatru ani innych sposobów logicznych ugaszenia ognia. Zielone płomienie są obecne w świecie nieumarłych w każdym miejscu. Ogień ten także nie zadaje typowych obrażeń, zamiast wypalać skórę, powoduje że wszystko co żywe mające z nim kontakt, gnije, obumiera w czasie podobnym do spalania się ciała przez zwyczajny ogień. Ogień można zgasić jedynie za pomocą czarów rozpraszających siły ciemności, czyli za pomocą zaklęć drzewa białej magii.
Wymagania: Wiedza tajemna.
Doświadczenie: 2000
Mana: 10%
Ulepszone przyzwanie ożywieńców
Wymagania: Przyzwanie ożywieńca.
Doświadczenie: 250
Mana: 2% + 0,5% na każdy kolejny post, za każdy ożywieniec.
Ulepszone przyzwanie szkieletów wojowników
Wymagania: Przyzwanie szkieletu wojownika
Doświadczenie: 500
Mana: 4% + 0,5% na każdy kolejny post, za każdy szkielet.
Większa głodna szarańcza
Spaczony większy płomień
Miotacz spaczonych płomieni - Z wystawionej przed siebie dłoni tryska spaczony ogień w postaci skoncentrowanego promienia jaskrawego ognia, ten efekt utrzymuje się tak przez maksymalnie długość całego posta. Miotacz można dowolnie kierować za pomocą ruchu dłoni w obranym kierunku. W porównaniu do "spaczonego płomienia" lub jego "ulepszenia", miotacz to ciągłe napływające nowe płomienie, skoncentrowane i gęste, plus nie jest to jedno uderzenie fali trawiącego ognia, ale nieustanna fala trawiącego ognia przez cały post. Miotacz można łatwo przerwać zaklęciami rozpraszającymi drzewa białej magii.
Wymagania: Wiedza tajemna, Spaczony płomień.
Doświadczenie: 2500
Mana: 20%
Wyssanie żywotności -
Offline
Strony: 1