Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Gałąź białej magii - Niebiańska
Rozświetlenie - Zaklęcie, które tworzy nad postacią źródło światła, które rozświetla ciemność i mrok wokół rzucającego. Światło jest nie tylko po to żeby móc zobaczyć więcej w nocy, ale także działa odstraszająco na wszystkie siły ciemności, mając na myśli stwory pochodzące z piekła lub z świata nieumarłych. Rozświetlenie nie rani ich, ale działa odstraszająco póki nie zgaśnie. Światło trwa trzy posty od postu, w którym zostało rzucone. Gdy zgaśnie trzeba odczekać co najmniej jeden post, żeby ponownie móc użyć tego zaklęcia.
Wymagania: Brak
Doświadczenie: 250
Mana: 3%
Święte światło - Dłoń rzucającego nagle zaczyna jarzyć się jaskrawym białym światłem, które rzucamy w kierunku przeciwnika. Światło jeżeli trafia w wroga, powoduje u niego obrażenia magiczne, niszczy ciało przeciwnika, powoduje u niego chwilowe oślepienie, które może być bramką do zadaniu mu śmiertelnego ciosu. Święte światło działa jedynie na stworzenia ciemności, czyli nieumarłe istoty, ożywieńce, szkielety lub też demony z piekieł.
Wymagania: Brak
Doświadczenie: 500
Mana: 5%
Błogosławiona broń - Wybrana broń zostaje zaklęta, zdaje większe obrażenia stworą ciemności.
Niewrażliwość - Na trzy posty stajemy się niewrażliwi na obrażenia fizyczne.
Słoneczny promień - Podczas dnia, gdy słońce jest na niebie, czarodziej używający tego zaklęcia, wykorzystuje moc słońca, która pozwala mu naprowadzić na pewien niewielki obszar promienie słoneczne, dużą ich ilość, która wypala wszystko co się znajduje w tym miejscu. Słoneczny promień działa jedynie w dzień, gdy widoczne jest słońce, w nocy albo w podziemiach czy w budynkach, nie ma możliwości użycia tego zaklęcia.
Egzorcyzm - Wypędzenie zwykłego demona z ludzkiego ciała.
Uleczenie - Magiczne uleczenie celu. Mianowicie zagojenie jego pojedynczej rany, na każdą kolejną ranę wymaga się użycia ponownie zaklęcia. Uleczenie nie działa na rozczłonkowane kończyny.
Gałąź białej magii - Runiczna
Magia runiczna to gałąź drzewa białej magii. Magia ta przemienia energie magiczną, czyli manę w stałą formę fizycznej magii, która przez jakiś czas staje się materialna, namacalna. Zaklęcia runicznej magii umożliwiają tworzenie przedmiotów, obiektów które są w stanie przeciwstawić się atakom fizycznym, odbijać inne zaklęcia, chronić przed nimi. Głównie magia runiczna polega na tworzeniu barier i obiektów, które ochronią właściciela przed atakiem lub pomogą mu w pokonywaniu przeszkód, jednak istnieją też zaklęcia typowo ofensywne, którymi czarodzieje tego odłamu magii, mogą toczyć pojedynki i zwyciężać przeciwko swoim wrogom. Najwięcej użytkowników tej magii spotyka się w rasie Krasnoludów, którzy uważani są za najlepszych użytkowników magii runicznej. Zaklęcia polegają na wypowiedzeniu słowa lub paru słów, które precyzyjnie określają formę energii, którą ma przyjąć mana.
Słowo: Tarcza - Utworzenie w dowolnej dłoni magicznej niewielkiej bariery w kształcie tarczy, przeźroczystej, zdolnej do przeciwstawienia się atakom fizycznym. Tarcza działa jak tarcze klasy I, utrzymuje się jedynie przez kilka postów, mianowicie 3. Zaklęcie tarczy ochroni nas przed ostrzałem przeciwnika, atakami jego fizycznej broni jak miecz lub ciosami silnego stwora. Potężniejsze ataki fizyczne lub zaklęcia rozpraszające magię, mogą łatwo zniwelować efekt tarczy.
Słowo: Ściana - Wyczarowanie przed nami ściany o długości trzech metrów oraz szerokości trzech metrów, która utrzymuje się w tym miejscu przez 2 posty, nie licząc postu w którym zaklęcie zostało użyte. Ściana może zostać użyta nie tylko do ochrony przed wrogiem, ale także do zablokowania korytarza, w którym się znajdujemy, tak żeby powstrzymać napór przeciwników jeżeli jest ich więcej a potrzebujemy czasu na ucieczkę, w miejscu w którym jesteśmy uwięzieni.
Słowa: Most - Magiczny most jest utworzony nad przepaścią, którą chcemy pokonać, może być też wyczarowany nie tylko nad przepaścią między klifami, ale też między budynkami lub rzekom. Most może posłużyć także jako drabina na mury warowni podczas oblężenia. Energetyczny most nie jest łatwo zniszczyć, jednak potężniejsze zaklęcia rozpraszające lub uderzenia fizyczne, mogą go zniszczyć.
Słowo: Mur
Słowo: Pocisk
Słowo: Zbroja
Słowo: Lustro kinetyczne z podwójnego ułożenia razem dłoni, gest symbolizującego coś, wyłania się oddalone o około 20 centymetrów ostrze, które rani przeciwników na odległości metra od rzucającego te zaklęcie.
Słowo: Grad Strzał
Słowo: Fala Uderzeniowa
Słowo: Kopuła ochronna
Słowo: Zaczepione lasso
Słowo: Mała klatka
Słowo: Klatka na potwory
Słowo: Rycerz
Słowo: Niedźwiedź
Słowo: Dwa tygrysy wyłaniają się z dziwnych obłoków, które wydostają się z właściciela przez niewielkie nacięcie, na ich brzuchu.
Słowo: Wataha wilków
Słowo: Potężna tarcza
Urok zbrojmistrza
Urok płatnerstwa
Urok żelaznej skóry
Urok Błogłoswiaństwa
Urok Ziemi
Offline
Brak pomysłów...
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 576.77 kB (Maksimum: 642.38 kB) ]